خانوما الان ک هوا گرم شیرخشک کجا میزارید؟؟

۳ پاسخ

من یخچال میذارم

من همون لحظه درست میکنم میخوره

تو دمای محیط دور از نور خورشید بو گرما باشه

سوال های مرتبط

مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ویکم بارداری