۶ پاسخ

روی میز نهار خوری تو اشپزخونه

من هراتاق ک میرم با خودم فلاکس و قوطی شیرخشکا میبرم😂

من میزارم رو میز جلو کولر

من می‌زارم تو‌کمد دخترم.
نه خراب نمیشع

نه نمیشه رو کابینت تو یخچال هم خوبه

نمیشه

سوال های مرتبط

مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۶ ماهگی