دکتر خیلی مهمه .وقتی اینقدر هیچی سرش نمیشه ، موندی زیر دستش برای چی؟سریع عوضش کن به بچت رحم کن .اگه دیر بجنبی مشخص نیست چی پیش میاد .من با کوچیک ترین درد سونوم میکنه خود دکتر .مدام داروهامو عوض میکنه .با سرویکس ۳۵ سرکلاژ شدم چون صلاح دید .تا به اینجا رسیدم با اون همه درد .توام به حرف من گوش بدهج
دوست عزیز اولین کاری باید بکنی دکترو عوض کن .مشخصه دکترت حسابی نیست .کی برای درد استامینوفن میده؟؟؟کدوم دکتر عاقلی ؟با سرویکس ۲۹ چرا گذاشته بمونی تا انومالی؟؟؟چرا سرکلاژت نکرده؟ چرا امپول و شیافت پرولوتون و پرژسترون بهت نداده ؟منم خودم بدتر از توام خدای درد شکم و رحمم ولی با امپول و دارو منو اروم کرد .درد دارم ولی نه شدید .بچت خدا رو شکر سالمه اما باید از نظر جسمی تو رو درمون میکرد نه با استانومین .خودت به نفهمی دکترت شک نکردی؟حتما دکترتو عوض کن .توی یزد بهترین دکترای زنان و نازایی هست .
شیاف بهت نداد شیاف برا درد زیر شکم خوبه آرومتر میشه
انشالله ک دردت خوب بشه الهی بگردم، درد داشتن تو دوران بارداری سخته هیچ کاری نمیشه کرد هر دارویی نمیشه خورد فقط تحمل من خودم ۱۰ روز درد دارم ینی زندگیم مختل شده
کجات درد داره عزیزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.