عزیزم یه سوال شما ازاد سازی زدین باردار شدین روز چند ازاد سازی بی بی مثبت شد
من ۱۳ هاله داد
۱۴ منفی ب نظرتون چیه
بارداری با بچه کوچیک بر تو چطور گذشت؟؟
منم تقریبا ۱۰ هفته😍😍
۲۵ روز
۲۶ ساعت 🥲
6 ھفته
۱۷ هفته 🫠😂🤦♀️
منم ده هفته اصلا نمیگذره
خیلی😣😣
۲هفته
۳۵ روز
4هقته
انشالله همه مامانا بسلامتی فارغ شن ماهم همینطور
۱۱هفته🩷🩷البته من دوقلو هستم انشالله که به ۳۷ به بعد برسم
دکترم گفت بین ۳۷ و ۳۸ سزارین میکنم
برام دعا کنید 🙏
ولی اصلا دیگه نمیتونم یذره کار کنم زود خسته میشم آخراش خیلی سخته
17 روز ،ولی انگار 170روزه😅
طبیعی هستم معلوم نمیکنه
فردا میرم🥺
6 هفته دیگه 🥺
۱۱روز
منم ۱۰ هفته
شیش هفته🥹
نمیدونم 🌝
۴ هفته عزیزم
۹ هفته😫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.