۴ پاسخ

وای منم میشینم بلند میشم ی حسی پایین شکمم دارم یکمم سختمه بلندشدن و نشستن از دیروز

ان تی رفتی؟؟ تصمیم داری بری؟

منم دیروز صبح سمت چپ نافم میسوخت مادرم می‌گفت طبیعیه

منم تو هفته شمام نگرانم دیروز یهو خیز گرفتم دردم گرفت از دیشب ن تهوع دارم ن گشنم میشه شدم مث قبل بارداری نگرانم شما چ علائمی داری من همیشه درد داشتم امروز ندارم زیر دلت درشت شده؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری