سلام خانما میگم کسی بلد این نسخه رو بخونه

تصویر
۱ پاسخ

مطمعن نیستم ولی فکر کنم اولی شیرخشک اپتامیل
سومی دومپریدن
دومی هم شربت یا ژل معدس فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی