توسونو۵هفته و۵روزبودبه حساب پریودی۶هفته و۳روزسونورفتم
بتای من۱۳۷۰.۲بودهم ساک وکیسه زرده هم جنین بودولی شدنکرد
دقیقا منم مثل شما عدد بتام زیاده ولی جنین نبود فقط کیسه زرده و ساک بارداری بود بهم گفت دو هفته دیگه بیا
سونو واژینال برو
کوچیکه
تشکیل شده، دستگاها نمیتونن ببینن
عزیزم تو هفته ی شما جنین نیست ساک بارداری و کیسه زرده هست که رشد میکنه و از ۱۲ هفته که غربالگری میری به جای ساک بارداری تو سونو میزنه جنین
من رفتم سونوواژینال ۵هفته و ۵ روز جنین و ضربان ندید فقط ساک و کیسه زرده بود....
ولی یکی تو گهواره دقیقا ۵ هفته و ۵ روز واژینال قلب و جنینم دیده
اما شرایطا متفاوته دستگاها متفاوته و خودم حس میکنم لقاحم دیر بوده چون دقیق میدونم کی اقدام کردم
با شکمی دیده نمیشه با واژینال دیده میشه چون هنوز زوده برا شکمی
دوتا بنودن
منم عدد بتام همین قدر بود دکتر فرستاد سونو گفت حتما دیده میشه ولی فقط کیسه و ساک بود
زودههنوز
زوده هنوز عجله نکن عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.