۱۸ پاسخ

عااح یکی حرف دل منو زد بالاخرهه

یه جوری به آدم استرس میدن انگار سم داری میدی بچت میخای بکشیش😐
هرکی به من میرسه وای شیرخودتو بده دیگه سینتو نمیگیره ها
خب نگیره وقتی شیر ندارم میخاد چیکار سینه خالی میک بزنه بذار سیر بشه بچه😑

ی جور میگن شیر خشک میدین انگار تریاک میدیم...واقعا حرف دل منو زدی...خیلی حالا غذاهای مقوی میخوریم والا بخدا شیر خشکی ک ما میدیم مقوی تره تا شیر خودمون...

امان از حرف اطرافیان
بابا اگه شیر داشته باشیم که از خدامونه بچمونو محکم تو بغل بگیریم و شیر بدیم ولی وقتی نیست چی بدیم آخه
چقدرررر بعضیا باحرفاشون دل آدمو میشکنن و بخدا من بارها سر همین حرفا گریه کردم

عزیزم شما پپتی جونیور میدی بچه؟؟؟من الان خریدم لیبل دور قوطی هست درسته؟؟ولی شیر خشکای دیگه روی خود قوطی اطلاعات حک شده

ولشون کن مردم کلا میخوان حرف بزنن
منم انقدر نیش و کنایه میشنوم
از آشنا بیشتر از غریبه میشنوم

من صدبار گفتم توهمین گهواره بازم میگم
من ب بچه اولم شیرخشک دادم گفتن وای از مهرمادر محروم شده لاغره ضعیفه فلانه تا دوسالو نیم دیوونم کردن افسردگی گرفتم دومی ک دنیا اومدشیر خودمو دادن گفتن وااای چقد شیرت کم رنگه بدردنخوره بچه اذیت میشه شیرخشک بده🙂

اتفاقا شیرخشک از شیرمادرای الان مقوی تر و بهتره
چون مادرا الان چیزی نمیخورن همه چی که گرونه هیچ شیمیایی هم هس
منکه پسرم تا۶ماهه بیشتر سینه امو نگرفت الانم شیرخشک میخوره

بده برع بابا چکار بقیه داری من شیر خودم میدم پوست استخون شدم بخدا

منم شیر خشک میدم. منم خیلی حرفت میشنوم

هیچی افکار پوسیده ی قدیمی بخدا شیرخشکای الان کم از شیر مادر نداره

بخدا اصن جون نداریم
من هر روز یا سردردم یا سرگیجه دارم
امروز هم سه تا دندونام باهم ریخت🫥😑

منم بچم رفلاکس داره با خوردن شیر خودم بدتر میشه منم ترجیح میدم بیشتر بهش شیر خشک بدم با اینکه خودمم شیر دارم چون طاقت ندارم اذیت شدنش ببینم حرف بقیه هم برام مهم نیست

من تا دوماه هم شیرخودم میدادم هم شیرخشک چون شیرم کم بود بعد واکسن دوماهگیش و ختنه دیگ سینه مو نگرفت شیرخشک میدم کلا هرچند میگم بهشون توی خواب شبا میدم ولی الکی میگم که هی نگن
گاهی خانواده شوهر هی میگن ب بچم شیر بهت نمیده؟شیر بدمزه بهت میده ؟ناراحت میشم خیلییییی ولی دیگه چه کنم‌میگن ولی گفتم‌اگر یک بار دیگ گفتن جوابشون میدم به شوهرم

بعضیا عادت دارن کلا بقیه رو ببرن زیرسوال. یامیگن وای سزارین کردی .مادر واقعیه اونیه که طبیعی بیاره.کی اینو گفته الکی حرف مفت میزنن.من که هم خشک میدم هم شیر خودمو. هرکیم میگه چرا خشک میدی میگم چون مادر بدی ام 😂

والا منم شیر خودم رو تا حالا دادم .بگو خودم میفهمم شیر داشته باشم مرض ندارم شیر خشکی کنم .بچه رو گشنه نگه که نمیدارم .والا یکی میگه شیر خشک بده .یکی میگه شیر خودت بده .به منم میگن من فقط میگم باشه کار خودم رو میکنم

منم همینطور .ولی شیرخشکم دردسرای خودشو داره من تا حالا ۳تا عوض کردم سومی هم تازه داره حساسیت میده دور مقعدشو قرمز کرده

اینکه غداهامون دیگه مقوی نیسن و همش استرس داریمو راست گفتی واقعن

سوال های مرتبط