من هفته پیش پرسیدم دکتر ۱۰ تومن میگیره بیمارستان بوعلی ۸۰
نوه عمه من تازه توی بیمارستان صارم زایمان سزارین کرده گفت ۸۰ داده البته کلی واسه سه شب که دخترش توی ان آی سیو بوده شبی ۴۵ هم واسه اون گرفتن
بیمارستا خصوصی ۱۰۰
نیمه خصوصی ۵۰
دولتی رایگان البته سزارین به شرط اورژانسی
تو تهران که اکثرن ۹۰ ملیون
تهران ۹۰
دکتر از ۷۰بیمارستان هم همینطور
۵۰ دکتر البته دکترای قیمت مناسب تری هم هستن
۳۰ بیمارستان
با بیمه تامین اجتماعی ۴۰
بیمارستان ۹۵
خانما این هفتاد هشتاد تومنایی کە میگین بیمارستان دولتیه؟؟
۸۰ تهران
۸۰ اینا
بیمارستان از۷۰شروع میشه دکتر۲۰
کلا بیمارستان و زیرمیزی و همه چی با هم ۱۵۰ میلیون
۱۴۰ بهه بالا
بیمارستان 70 تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.