۴ پاسخ

کمخونی خفیف هست که احتمالا از نوع فقر اهن هست
بهتر بود کنار این ازمایش فریتین و اهن چک میشد

مشکلی نداره خدا را شکر تفسیر ازمایش را هم همیشه بسپار به دکتر ،گلم

کم خونی داره ولی فک کنم زیاد نیست.تعدادگلبول قرمزش کمه

خوبه.

سوال های مرتبط

مامان امیر حیدر مامان امیر حیدر ۱ سالگی
مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی