میلاد خوبه
دخترمو دکتر گفته آزمایش ببر گفت ببر دلتا یا هشت بهشت ولی من چون خمینی شهر هستم گفتم همینجا میبرم
من چندبار دخترمو بردم کیان ارثی یه اقایی هستن مخصوصا خون نوزاد و بچه اونقد خوب خون میگیره دختره من یه قطره اشکم نریخت خیلی راضی بودم
پارسه عالی، اصلا بچه متوجه نمی شد
نوبل رگگیر اطفالش عالیه
من همه آزمایش های خودمون و شهسان رو اریترون انجام دادم خیلی راضی ام
من تیروئید بدو تولد بردم میلاد امادگاه عالی بود
اصفهان من برا تیرویید پسرم بردم خیابان آمادگاه
من دوسالگیش بردمش آریا تو امادگاه خوب بود ، بعدم همیشه که ینفر نیست جابجا میشن
من دیروز بردم میلاد امادگاه خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.