۶ پاسخ

خیلی گریه کرد دختر منم بچم خونم نداشت دیگ ۳ لوله خون گرفتن

من فردا باید ببرمش به شوهرم گفتم تو ببریش من میرم بیرون .شوهرم از من بدتر.

دخترمنم کلی گریه کرد و اذیت شد ولی خداروشکر ک جواب ازمایشش خوب بود

پسر منم امروز بردم خیلی گریه کرد جیگرم له شد

از. دستش خون گرفتن ؟

مگه بایدببریمش؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان آیهان😍❤️ مامان آیهان😍❤️ ۲ سالگی