خیلی گریه کرد دختر منم بچم خونم نداشت دیگ ۳ لوله خون گرفتن
من فردا باید ببرمش به شوهرم گفتم تو ببریش من میرم بیرون .شوهرم از من بدتر.
دخترمنم کلی گریه کرد و اذیت شد ولی خداروشکر ک جواب ازمایشش خوب بود
پسر منم امروز بردم خیلی گریه کرد جیگرم له شد
از. دستش خون گرفتن ؟
مگه بایدببریمش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.