۷ پاسخ

دکتر منکه گفت اصلا نیاز نیست ببری.

دکتر برای پسرم ننوشت من دوست داشتم بدم ولی

دکتر به من گفت اصلا نیاز نیست

من بردم. کم گریه کردن .نمونه گیرش خیلی خوب نمونه گرفت.فقط نمونه ادرارش رو میخواستم بگیرم خیلی سخت بود

من بردم یکم گریه کرد ولی بعدش چنان حرصی شد ی لگد زد کل وسیله های رو میز رو انداخت پایین شکست

نترس
کمی دردش میگیره
اما حداقل متوجه میشی چی تو بدنش کم هست
گاهی حتی زیاد هست

من نبردم

سوال های مرتبط