مامانیا میگم لباس نینیاتونو با آب سرد شستین یا گرم؟

۴ پاسخ

اب ولرم اب داغ لباسو خراب میکنه

اول تولگن باآب ولرم بامایع لباس شویی خوب خیسش کن یه ساعت بعدبشورش

اولین بار با دست با اب نیمه گرم با مایع لباس بچه
از اون به بعدم همش تو لباسشویی میشورم با مایع لباس شویی نوزاد

سرد

سوال های مرتبط

مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی