میگم شما لباس بچه رو با چی شستین راضی بودین ؟

۱۳ پاسخ

مایع مخصوص لباس نوزاد و ضد حساسیت پینتو

مایع لباس پینو

من با مايع لباس مالوچسكا
عالى بود
بوى خيييلى ملايم داره
لباسا اصلا تغييرى نكردن
من همه لباساشو ريختم ماشين لباسشويي تايم ٣٠ دقيقه
آب سرد
دور موتور ٨٠٠

من مایع لباس اکتیو گرفتم خیلی خوشبوعه یکم قبل لباسو خیس میکنی پاک کنندگیش خوبه من با دست میشورم احساس میکنم یکم غلیظه و آبکشی زیاد میخواد

منم با پودر صابون پینو
با دست شستمشون خیلی یوی خوبی هم میده

مایع لباس بچه پرسیل فوق العاده

مایع مخصوص بی بی لند

مایع مخصوص مای بی بی

با مایع مخصوص لباس بچه شستم

هم با مایع مخصوص کودک هم با پودر صابون فیروز

با صابون سفید فیروز

با مایع مخصوص لباس بچه فیروز
عالی بود

با مایع مخصوص لباس بچه بیبی لند

سوال های مرتبط

مامان حسین🤰🏻🩵 مامان حسین🤰🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد