۴ پاسخ

اوخیی🥹
جوراباش فقط به تیپش نمیاد🤪

وای لباساش😃

مبارکش باشه😘👌کاش جوراباش صورتی یا بنفش یا سفید بود😍از عالی عالی تر میشد ،زنده باشه،عاقبت ب خیریشو ببینی

خدا حفظش کنه😍

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۱ ماهگی