من دوسال ونیم بازشون کردم آماده نبودن گریه میکردن دستشویی نمیرفتن از پی پی میترسیدن ولی دوسال ونه ماه اقدام کردم تو این سه ماهم همش براشون توضیح میدادم جای جیش وپی پی تو دستشویی همه میرن دستشویی با خودم میبردمشون که ببین ویاد بگیرن واینکه من یه دفعه وکلا پوشکو گرفتم بهشون گفتم دیگه مغازه دار پوشک نمیده بهمون شما بزرگ شدید دوسه تا شورت خوشگل گرفتم براشون میپوشوندم براشون واینکه شبام آب ومایعات کم کردم که یا شیر وچایی رو حذف کردم که دیگه زیاد جیش نداشته باشن روزام خیلی خطا دارن اولا باید حوصله کنی ودعواشون نکنی بهشون بگی نباید شلوارتون جیشی بشه باید برید دستشویی جیش و پی پی کنید من برچسب دوست داشتن براشون گرفته بودم هر وقت جیش وپی پی میکردن بهشون میدادم یا خوراکی که دوست داشتن بهش جایزه میدادم بعدشم هنوزم که سه سال وچهارماهشونه پسرم یه گاهی که خیلی جیش داشته باش و سریع نبرمش شلوارشو خیس میکنه پس ببین خیلی حوصله وصبر میخواد
همش بهشون تکرار کن یادآوری کن انشالله یادمیگیرن
ولی پدرادمو درمیاره من بعد از یک نیم ساله گی شروع کردم ازپوشک گرفتن شبا که هیچ وقت جیش نمیکرد روزا همش میبوردم دستشویی آب میپاشیدم بلاخره یاد گرفت ازمنکه تابفهمه ۴ماه طول کشید مثلا میبردم دستشویی حواسم بهش بود هیچ وقت هیچ جا جیش نمیکرد اگه خونه نبودم یاجای بودم توشلوارش میکرد الان خداروشکر یک ماهی میشه هم جیششو میگه هم پی پیشو فکرکنم کلی حوصله به خرچ بدی به این آسونیا نیست
همرای شان تمرین کن آرتین از ۱۳ ماهگی پی پی شو خبر میکنه چون يبوست داره رو پا میگرفتم زود پی پی میکرد همینم دلیل شد ک من الان از پی پی کردنش راحتم الان میره تو دستشویی میشنه خودش صدا میزنه بیا دستم بگیر باز کارش میکنه
ولی جیش تا بهش نگم هر جا باشه کارش میکنه باید خودم ببرمش یا هی تکرار کنم اینم یکم بهتر شده تو خونه پوشک نمیکنم و جایی هم واسه ۳ ساعت اینا ک بریم مثلا پارک پوشک نمی بندم انشاالله ک یاد بگیرن راحت بشی
من دخترم دوهفته ای میشه خداروشکر جیششو میگه ولی واسه پیپی سرویس نمیره میگه پوشکش کنم
الانم روزا بازه شبا پوشکش میکنم کارخاصیم نکردم فقط دوسه ماه قبلش روزی نیم ساعت یا یکساعت بازش میذاشتم ک هوا بخوره و بهش میگفتم جیش داشتی بگو خودمم میرفتم سرویس بهش میگفتم همین
من دونه دارم الانمنمیخوام از پوشک بگیرمش تا بهش فکر میکنم رعشه میگیرم 😂خدا کمکت کنه خواهر و خدا برات حفظشون کنه 😍
خب الان نگیم زوده باشه نمیگیم. اونوقت اگه الان از پوشک گرفتی چند ماه دیگه رفتی سفر و هی اونجا خطا دادن و به جای یه عالمه مای بیبی مجبور شدی یه چمدون لباس ببری مشکلت حل میشه؟ از پوشک گرفتن فرمول نداره عزیزم که ما بهت بگیم استفاده کنی. باید امادگی بدی به بچه هات و تا ۲۶ ماهگی حداقل صبر کنی
یدفعه ای
لطفا 😬😬😬😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.