اگه اینطوری باشه وای بحال من و بچمه..فک کنم افسردگی گرفتم🥲
ببین من تو بارداری خیلی هورمون هام قاطی شده و خیلی گریه میکنم
به دکترم و ماما و روانشناس گفتم
که برای بچم ضرر نداره
گفت تا وقتی اون گریه کردن ها تو رو از زندگی نندازه اشکال نداره یعنی هر روز به قدری گریه نکنی که دیکه نتونی کاری کنی فقط گریه کنی
یا اگه حس امید به زندگی نداری حال نداری لباس عوض کنی ارایش کنی یا هر کار عادی دیگه و فقط دلت میخواد گریه کنی این خطرناکه هم برای خودت هم بچت
ولی به جز این هیچ اشکالی نداره فداتشم
دست خود ادم نیست ک مخصوصا الان ک از لحاظ هرمونی داغونیم
سخت نگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.