۳ پاسخ

من بعد زایمانام خیلی گریه کردم الکی دلم میگرفت خود ب خود گریم میگرف

اگ‌فک‌میکنی سبک میشی گریه کن با یکبار هیچ اتفاقی برا شیر و بچه‌نمیوفته نگران نباش منم همینجوری میشدم بعد بقیه میگفتن شیرت سمه فلانه ولی دکتر گف بقیه حرف مفت میزنن حتی تو همش درحال گریه باشی هم بازم شیرت برا بچه مفیده ولی سعی کن خیلی تو این حالت غمبار نمونی برای خودت خوب نیس

نه نگران نکن تو شیرت هم اثر میذاره

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی