خیلی خیلی خیلی عادیه فقط سعی کن خودت مشغول کن و به چیزای قشنگ فک کن مثلااولین بار خندیدن بچه ات نشستنش راه رفتش بردنش بیرون به آینده قشنگ فک کن
ولی نباید بذاری این افسردگیه لعنتی موفق بشه و خاطرات خوبتو از این روزای قشنگ خراب کنه تا جایی که میتونی میدونم سخته ولی سعی کن شاد باشی و لذت ببری
هوووووو من اینجور بودم وسط جشن شب هفتم گریههههههه میکردم اصلا بهش فکر میکنم خجالت میکشم از اون همه غریبه ای که اونجا بود 😐
وای من با خانواده شوهرم زندگی میکنم دیگه همیشه داماداشونم بودن یه غریبی میکردم افسردگیم هزار برابر شد
من تو بیمارستان گریه میکردم
هنوزم گریم میگیره
اهومم
طبیعیه گلم به مرور زمان بهتر میشی🩷
عادیه عزیزم من تازه تازه دارم خوب میشم
آره طبیعیه منم همین بودم واقعا سخته
منم همینم همش گریه میکنم😭
طبیعیه خودتو سرگرم کن
اگه غیر از این باشه جای تعجب داره عزیزم😂
اره عزیزم
کم کم اوک میشه حالت بخاطر هرمون ها هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.