۴ پاسخ

بیلی ناستر فک کنم برو داروخونه بگو قطره شیرخِشت هستش
کارتن زرد رنگه
بهت میدن فک‌کنم هر هشت ساعت پنج قطره میدادم ب دخترم یک ماهش بود

من نئوناستر میدادم

بیلی ناستر

بیلی استاپ

سوال های مرتبط

مامان طلاخانوم🧚‍♀️ مامان طلاخانوم🧚‍♀️ ۱۲ ماهگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان متین(فلفل🌶) مامان متین(فلفل🌶) ۱ سالگی
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 ۱ سالگی