دکتر به من گفت اوج کولیک سه ماهگیه بعد اون کم کم خوب میشه
تا شیش ماهگیهستن بچه هایی ککولیک دارن
من نوه عمم تا شیش ماهگی داشت
من اینفاکول دادم تو دوماهگی تموم شده الان
تاره از یکماهگی شروعشه .میگن تا ۴یا ۵ ماهگی ادامه داره.
شیش ماهگی😩 ک غذا شروع شد
از 40تادوماهگی خیلی اوضاع خراب بود
دخترم داره دوماه میشه کولیکش شدیدتر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.