۴ پاسخ

مال من از این بدتر بود بردم متخصص اطفال بهم پماد داد خوب شد

من امروز بردم دکتر پماد داد گفت با پماد خوب شە مشکلی نیست خوب نشە حساسیت بە پروتئین گاویە

دقیقا بچه منم همینه همه میگن گرمیه

برو متخصص اطفال کسی بوسش کرده یا روی بالشت صورتشو گذاشته؟

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم🍬 مامان رقیه خانوم🍬 ۱۵ ماهگی