۱۱ پاسخ

ببرش دکتر

حساسیت کرده احتمالا ببرش دکتر

اخ خودا🥺

از گرمیه پسره منم اینجور میشد

آخی جیگرم ببرش دکتر چقد دلم اتیش میگیره وقتی بچها ی لک بهشون میوفته انشالله زودی خوب بشه

الهی بمیرم حتما ببر دکتر بچه اذیت نشه

الهی بگردمش ببر دکت

دوهفته پیش پوست من اینجوری شد از گرما. با پودر بچه خوب شد
ولی برای اطمینان دکتر ببری خیالت راحت تره

شیرخشک میدی ؟شاید حساسیت داده

عزیزمممم شاید گرمی باشه خودت خنکی زیاد بخور گرمیجات نخور
اگه دیدی خوب نشد ببر دکتر

گرم نگهش داشتی؟
دور پتو نپیچید
لباساشو کم کن
هرروز حمامش کنین

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان محمد 🐣🌱 مامان محمد 🐣🌱 ۱۲ ماهگی