۸ پاسخ

نزار کسی بچه را ببوسه

نگاه ازدخترمن رو....دکتر هیچی نداد گفت طبیعی هوا و دمای بدن و...

تصویر

ازدخترمنم هست طبع بدن شون گرم عرق جوش باکاسنی پنبه بزن توکاسنی بکش روش سعی کن لباس خنک تر بپوشیش و گرمانبریش بیرون

بدنشم هست

اگه شیر خودتو میخوره چیزایی گرمی نخور

عزیزمم ببرش دکتر این بچه از گرما و عرق کردن اینجوری شده طفل معصون زبون نداره چیزی بگه ولی خیلی گناه داره حتمن ببر ش دکتر

اره طبیعیه نگران نباش

اوخ مماخشو

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان محمد 🐣🌱 مامان محمد 🐣🌱 ۱۲ ماهگی