نزار کسی بچه را ببوسه
نگاه ازدخترمن رو....دکتر هیچی نداد گفت طبیعی هوا و دمای بدن و...
ازدخترمنم هست طبع بدن شون گرم عرق جوش باکاسنی پنبه بزن توکاسنی بکش روش سعی کن لباس خنک تر بپوشیش و گرمانبریش بیرون
بدنشم هست
اگه شیر خودتو میخوره چیزایی گرمی نخور
عزیزمم ببرش دکتر این بچه از گرما و عرق کردن اینجوری شده طفل معصون زبون نداره چیزی بگه ولی خیلی گناه داره حتمن ببر ش دکتر
اره طبیعیه نگران نباش
اوخ مماخشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.