تا الان ۱۷۰ حدودا
البته چیز زیادی هم نمونده نهایتا شاید ۲۰ تومن دیگه
من تا الان نزدیکه ۴۰ تومن خرید کردم فقط ضروری و مارک خوب و جنس خوب فقط الان کالسکه مونده تخت نخریدم گفت هرموقع بزرگ شد و خواست استفاده کنم میخرم کمد هم ک همسرم دیواری براش زده الکی میگن که فقط بالای ۱۰۰ میلیون میخواد ضروری بخواب بخری همون ۵۰،۶۰ میشه به نظرم
برا من ۱۳میلیون هفصد تومن تازه به جز لباس و چیزای ریزه میزه
اگه خواستی بگو تا بهت بگم چقدر گرفتم چطور شد اگرم خواستی اینجایی که ازش خرید کردم قیمتاش خیلی خوب بود ارسال به سراسر کشور هم داره بگو تا لینک کانالش رو بهت بدم
۲۸۰
از نظر خودم هم کامله و هرچی نیاز بوده رو خریدیم
البته به غیر از اسباب بازی که هیچ نوع نگرفتیم
عزیزم بستگی داره ک چطوری بخوای بخری مثلا اگ همه چی ایرانی بخری ولباس مارک نگیری و سرویس چوب کارگاهی الان حول وهوشه 150الی 200روش حساب کن ولی اگ بخوای خارجی و مارک بخری خیلی گرون شدن باید روی 400الی 500حساب کنی، مثال برات بزنم من رفتم پستونک بگیرم ایرانی از 60تومن شروع میشد، خارجی از 700.من هی اور شي گرفتم 1750فروردین ماه. بابت همین میگم بستگی ب خودت داره ک چی بخری. لباس از600تومن بود معمولی من لباس مارک گرفتم. منظورم اینکه کلا بستگی ب خودت داره ک چی بگیری سیسمونی داریم 500تومن شده سیسمونی داریم با 150جمع شده همه چیزش
من تقریبا ۲۰۰ شده خریدام سعی کردم چیزای ضروری بخرم
یه سری چیزا مثل صندلی ماشین صندلی غذا نخریدم تا دنیا بیاد لباسم در حد دو دست سایز یک و دو خریدم تا دنیا بیاد بعد برم بخرم
برا من 300شد،سرویس چوبشو فروردین گرفتم 150تومن،الان همون سرویس چوب شرکتی شده 200،بعد کل لباساشم مارک گرفتم دانالو ونیلی، وسیله هاشم همه خارجی ولی فروردین گرفتم الان بخوام همینارو بخرم کمه کمش 100رفته روش، مثلا سه تیکه دانالو فروردین ۱۳٩٠ گرفتم الان شده همون لباس 2تومن.کالسکه چندبرابر گرون شده کیدیلو گرفتم
برا من فعلا ۲۰۰
و خیلی چیزارو تصمیم گرفتم نخرم
تا حالا ۴۵۰ ولی هنوز مونده😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.