۹ پاسخ

برای باردارها هست یا کسایی که بچه دارن؟

بعد از ب دنیا اومدن بچه باید اقدام کنیم برا وام؟؟

پیداش کردم اینجا نوشته مبلغارو

تصویر

وام آره میدن ولی بچه هایی که از اول فروردین 1405دنیا بیان تا دوسال ماهی 2ت حساب مادر میریزن

وامو کی میدن بعد دنیا اومدن یا تو بارداری

مگه وام میدن؟

اخبار نوشته بود یکی

چقدر هست وامش؟

یه دونه

سوال های مرتبط

مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهزاد❤️👨‍👩‍👧 مامان مهزاد❤️👨‍👩‍👧 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دیارکوچولو🩵 مامان دیارکوچولو🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری