اررههه بره منم خیلیییی دیر داره میگذره چهارشنبه وارد ۶ ماهگی میشم امیدوارم راحت و خوب بگذره
وای برای من که یک سال طول کشید
من ماه ۲ خیلی دیر داره برام میگذره چون خونریزی و هماتوم و اینا دارم، هر روز آمپول پروژسترون، پشت هم سونو، سخت که میگذره ها دیگه دیر میگذره
خیلی دیر گذشت برام 😐
اره خیلییییی
نه خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.