ماه پنجم دیر گذشت براتون یانع؟ بقیه بنظرم خیلی دیر گذشتن

۶ پاسخ

اررههه بره منم خیلیییی دیر داره میگذره چهارشنبه وارد ۶ ماهگی میشم امیدوارم راحت و خوب بگذره

وای برای من که یک سال طول کشید

من ماه ۲ خیلی دیر داره برام میگذره چون خونریزی و هماتوم و اینا دارم، هر روز آمپول پروژسترون، پشت هم سونو، سخت که میگذره ها دیگه دیر میگذره

خیلی دیر گذشت برام 😐

اره خیلییییی

نه خوب بود

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رستا💕 مامان رستا💕 ۳ ماهگی
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تمشک خانوم🎀 مامان تمشک خانوم🎀 روزهای ابتدایی تولد