۷ پاسخ

اخی ینی دندون داره؟؟

نون تازه باشه بهتره بیات زود کنده میشه ممکنه تیکه بزرگ بگیره
درکل خوردنش مشکلی نداره دختر منم عااااشق بربری بود

نه نان خیلی خوبه

مراقب باش گلوش گیر نکنه

ن بابا

نه اتفاقا خوبع

تنها چیز بی ضرر همین نونه
نوش جونش

سوال های مرتبط