به قول مادرشوهرم میگه این دیگه ترشی نیست دوای هر درده😁
اون دیگه داروعه چرا ضرر!!!!!!😕
نه اتفاقا خیلی هم خوبه
مامیگیم سیر ترشی که خیلی سیاه شده و رسیده و نرم شده خیلی خاصیبت داره
مامانم میگ برای پادرد عالیه
من ک دیروزسیرانداختم امروز دارم میخورم کی ۱۵سال نگه داشته واقعا چه صبری خخخ
نه خوبه. یاد یانگوم افتادم🤭
منم ۷ساله دارم پوستاشم نرم شده میخوریم
ضرر که نداره تازه خیلی دوست داره که داره بهت میده
گیرفلک نمیاد
مامانم سیرترشی هفت ساله درس میکرد وای چقد خوشمزه
اتفاقا هرچی بیشتر بمونه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.