پوآر خیلی واجبه عزیزم
ولی شیردوش اگر بچه ی اولت نیست نیازت نمیشه شیرت میاد خودش
هردوتا نیاز میشه شیردوش حتی شیرتم زیاد باشه استفاده میشه چون شیر اگ جهش داشته باشه یکم اولشو باید با شیردوش بگیری
من از دوتاش الان دارم استفاده میکنم
بگیر بنظرم
منکه اصلا استفاده نکردم از شیردوش
من خواهرشوهرم برای بچش پوار بینی داشت خیلی راضی بود
شیردوش بنظرم اره چون شیرتومیدوشی میزاری یخچال وقتی کارداری بچه رو میدی کسی نگه داره شیرشم بده
واجب که نه، ولی بگیریم هم خیلی خوبه
من از نزدیکانم که بچه کوچک دارن پرسیدم گفتن استفاده میکنن بخصوص پوآر
شیر دوش سوال منم هست
کار کردن با دستی ها میگن خیلی سخته ، برقی هام که خیلی گرونن آدم میگه میگیرم به درد نمیخوره یه موقع
ولی پوار بینی باز کاربریدیه در هر حال استفاده میشه
من پوار بینی و گرفتم شیر دوش و گذاشتم ببینم اون موقع شیرم چ جوریه اگر کم بود میگیرم یا نیاز بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.