۷ پاسخ

برای دختر من خیلی سخ بود خیلی گریه کرد

سخت نبود اصن 😍

فردا میخوام بزنم خیلی استرس دارم🥲

خداروشکر سخت نبود . اما بعداز واکسن پسرم دیگه خوب شیر نخوردتازه الان یه کم بهتر شده شیرخوردنش

برای من چهار سخت بود اما برای هر بچه ای متفاوته ایشالا برای شما سبک باشه

برای دختر من سخت بود اما ۶ ماهگیش خیلی خوب بود

از واکسن دوماهگی خیلی سبکتره خیالت راحت باشه😘😘

سوال های مرتبط