۷ پاسخ

واااییییی راست میگی قشنگ وسط برزخ هستیم ای خدا این چه زندگی بود آخه

اوووف حرف دل منو زدی

هعی خدا
چی بگم هممون داغونیم

انگار خدا هم از این همه عذابی که ما میکشیم خود خدا داره لذت می‌بره

اییییی راست میگه خدااا

وای دقیقا الان پستشو اینستا دیدم

واقعا داریم نابود میشیم

سوال های مرتبط