سلااام بچها وزن جنینم ۳۷ هفته کامل ۲۹۸۰ نرماله؟

۸ پاسخ

منم ۳۷ هفته ۲۹۱۵بود

اره عزیزم نرماله

اگه قند نداری و پرهیز نیستی روزی یدونه بستنی بخور

‌خوبه دیگه عزیزم

اره وزنش نرماله

اره خوبه

منم هفته بعد میرم خدا کنه خوب باشه وزنش

قبلش کی رفتی؟من 32هفته و 2روز 2کیلو‌بود

سوال های مرتبط

مامان دلوین
🤍🤍🤍🤍 مامان دلوین 🤍🤍🤍🤍 ۲ ماهگی
مامان علی🪽👼🏻 مامان علی🪽👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان رضا🍼💙 مامان رضا🍼💙 ۷ ماهگی
مامان نخودچی🍑 مامان نخودچی🍑 ۱ ماهگی
مامان شهرزاد🥹 مامان شهرزاد🥹 ۱ ماهگی