۸ پاسخ

یکم پز بدم با دم اسبیای دختری😌😂😂🎀

تصویر

تو رو خدا نگو من گفتم ۷ ماهش بشه دیگه مو داره دخترم😩😩😩

بهتر نداره هی عرق میکنه من یبار کچل کردم الان باز بلند شد میخام کوتاه کنم گرم اذیت میشن🫠🫠🫠

پسر منم همینه.

دختر من کچله🙃 ی عالمه گل مو پنس و کش در انتظارن😁

وای دختر منم هست🫠چرا بلند نمیشه اخههه

از دختر‌منم‌از اینم‌کمتره😶😑😂

هی خواهر دختر من تو ده ماهگی انقد مو داره 😅فک کنم یه دو سالی کار دارن

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی وسلنا مامان امیرعلی وسلنا ۱ سالگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی
مامان امیرعلی وسلنا مامان امیرعلی وسلنا ۱ سالگی