اصلا به درد نمیخوره فقط هزینه اضافیه همین کار پمپ درد رو شیاف برات انجام میده و دردت رو خییییلی کم میکنه
رو من که تاثیر نداشت با پمپ درد همش درد داشتم
واقعا بعد سزارین خیلی بدرد میخوره
نگاه اولی وارد اتاق عمل میشی باید بگی پمپ درد میخام چون بعدعمل دگ وصل نمیکنن برات
بعد تو ریکاوری خیلیا درد داشتن میزدن رو دکمه ک دارو دردشون کم کنه
تاجاییی میتونی دردایه سطحی تحمل کن چون بعد ک بی حسی بره یه دردایه کوتاه میاد سراغت تو اتاق مثلا درد داشتی بزن رو دکمه تو ریکاوری بعضیابودن ساعت اول تمومش میکردن
یامیتونی اصن مث من نزنی رودکمه تا شب خودش واردخونت میشه وایجور بصرفه ترم هس
ولی خب اگ درد داشتی تو اتاق شیاف بگو برات بزارن
سزارین اسونه واصن دردنداره انشالا ک راحت باشه براتوام
شبیه سرم وصل میشه به انژوکتت خودش ذره ذره تزریق میشه، اما اگه درد داشته باشی میتونی دکمه اش رو فشار بدی دوز بیشتر تزریق میشه معمولا باید ۲۴ساعت داشته باشیش اما اگه زیاد دکمه اش رو فشار بدی زودتر تموم میشه اما واقعا برای کم شدن درد موثره
من استفاده نکردم بیمارستان گفت دارو نداریم توش بریزیم و اینکه واقعا هم برا من نیاز نبود شیاف کافی بود برام
کاش یکی توضیح بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.