۴ پاسخ

تلخ نیس شیرینه

تلخ زیادم مزه اش بد نیس قطره های کولیک که مزه اشون تندتر و بیشتر هس دختر من شربت بهتر میخوره ولی قطره ها رو تف میکنه

نه کجاش تلخه، ته مزه عرق نعنا شیرین میده

تلخ نیست

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان فردوس وفرشته🩷 مامان فردوس وفرشته🩷 ۵ ماهگی