من یه اکو دادم ۵تومن
همه چیز گرون شده
چقدر دیگه لعنت بفرستیم بهشون شرشونم کم نمیشه مثه کنه چسبیدن
عزیزم نگران نباش بهت قرص میدن کمخونیت برطرف بشه
انشاالله خوب میشی استرس نداشته باش♥️
بله متاسفانه تو این دوره زمونه خرج دوا درمون و دکتر از همه چی بیشتر شده خدا از باعث و بانیش نگذره
درکت میکنم عزیزم هزینه ها خیلی بالا رفته واقعا موندیم چیکار کنیم 😣
بابا بخدا خیلی قیمتای چکاپای شما خوبه
عزیزم آزمایش غربالگری دادم ۵تومن شد منم میگفتم خیلی شده ولی چاره چیه فدای سر کچل جوجهای ما
من سنو انومالی گفته۴۵۰۰ بخدا از وقتی جن گ شده همش خونه مامانمم کارم نیست که شوهرم بره سرکار انقد زورم میاد
ازاد بود یا با بیمه؟
من بیست وشیش هفته یه سونوبرام نوشته بوددکتر هفت تومن دادم
من یه آزمایش دادم 10میلیون شد
کم خونی قرص کم خونی دکتر میکنه روزی دوتا
1میلیون 900؟پول یه مرغ خدا از باعث بانی ش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.