ممکنه
من 4 تاخیر منفی بودم 13 تاخیر مثبت شد
اره
چون بی بی چک دیرتر معلوم میکنه ولی آزمایش زودتر
اره پیش میاد
اگه زود بیبی چک زده باشی آره، ممکنه
اره احتمالا خیلی زیاده خودم سر دوتا بچه هام دیدیم تازه بتام هم کم بود سر دختراولیم رفتم سونو واژینال
اره ولی احتمالش کمه
بله من
آزمایش دادم زیادی هم مثبت بود
خیلی کم پیش میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.