۴ پاسخ

شاید نفخه باید ببینی غذا چی خوردی

طبیعی منم دو هفتس اونجور میشم

طبیعیه منم یکم داشتم هفته های اخر ولی خفیف

تاحالا درد نداشتی؟

سوال های مرتبط