سلام این قطره اهن خوبه بنظرتون؟

تصویر
۸ پاسخ

منم همینو میدم ولی دکتر همون اسیسی رو گفت بدم

منم آبیشو میدم عالیه

من از همین ابی میدم

آره خیلی خوبه ولی از این دو سیسی باید بدین
آبیش خیلی بهتره
امشب من پسرم بردم دکتر خیلی بی قراری میکنه گفت آهنی که بهش میدی واسه بدنش کمه بخاطر همین بی قرار شده
واسم رنگ آبی همین مارک و نوشت

خوبه ولی اینو باید ۲سیسی بدی
ابیشو بگیر یک سی‌سی بده بهتره

منم از همین میدم

منکه همینو میدم

من استفاده میکنم خوبه

سوال های مرتبط

مامان هـیـ☁را🧸 مامان هـیـ☁را🧸 ۱۳ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱ سالگی