۴ پاسخ

بعدش با پوار خالیش کن قطره خالی فایده نداره

یه قطره بتامتازون بگیر بریز تو این اسپری بینی ها . بزن تو بینیش خوب میشه

شیر خودتو بدوش بریز تو دماغ اش

رفلاکس داره بهش دارو میدی؟

سوال های مرتبط