۳ پاسخ

عزیزم برای غذا خوردنش عجله نکن اولش بچه ها بلد نیستن بخورن یا قورت بدن دختر منم با زبونش هی می‌ریزه بیرون تو غذا دادن باید صبور باشی
برای وزنش عزیز شیر خشک رو باید عوض کنی بازم با نظر دکترش

سلام
گیگوز به دختر من نساخت دوبار بیشتر نخورد رفلاکسش رو تشدید کرد.الان بیومیل پلاس و اپتامیل پلاس میدم همزمان هردو رو باز کردم یکی درمیون میدم

شیرش عوض کن عزیزم

سوال های مرتبط