میتونید بخونید که چی نوشته؟؟؟؟؟




بارداری زایمان فرزند بیبیچک سرکلاژ

تصویر
۵ پاسخ

هر دیابتکم چاکم بو خندراوه🤣🤣🤣
گو بو دستو مشقی اخه

پما نیشانی خوشی بدی نازانه بیخنتوه🤣😂

اول سابقه شمارو گفته ک نازایی داشتی و دیابت ودوم گفته ک علائم هشدار خطر بارداری رو براتون توضیح داده و با توجه ب هیستوری ک دادین گفته ۳۸ هفته بارداری ختم بدین و‌بعد گفته ۳۶ هفته ان اس تی انجام بدین

تا جایی که تونستم بخونم نوشته ویزیت بیمار با سابقه نازایی و دیابتی
علائم خطر برای بیمار توضیح داده شود
ختم حاملگی 38 هفتگی
پوزیشن نمیدونم چیچی
از 36 هفتگی نوار قلب و سونو گرفته بشه

تا جایی که تونستم فهمیدم نوشته بیمار با سابقه نازایی دیابت سنوگرافی ۳۶ هفتگی بقیشم نمیدونم😂

سوال های مرتبط