دماغشو بگیر ولش میکنه 🤗
آروم دماغشو بگیر ول میکنه
وای خیلی درد مسخرس سوزن سوزن میشم تازه دوهفته س دندون در آورده
منم درگیرم ولی میگم اخ ول میکنه خودش بعدم میخنده خخ
دماغش و آروم فشار بدین ول میکنه منم در گیرم
یکی از اشناهامون گفت وقتی گاز میگیره بزن به یه جاییش تا بفهمه نبابد اونکارو بکنه
منم دو سه بار خیلی یواش درحدی که حواسشو پرت کنه میزدم و میگفتم کاره زشتیه و خب خداروشکر الان سینمو گاز نمیگیره ولی دستو پامو کبود داره 😂💔
من لپشو قلقلک میدم تادهنش باز بشه
یه جیغ بنفش میزنم غش میکنه😁
وای یعنی انقدر درد داره...تمام تنم ضعف میره..🫠🫠🥲🥲
نفسمو حبس میکنم
جونم درمیاد
انگشتتو از بغل دندوناش بنداز دهنشو باز کن😅😅😅 پسر من دو سه هفتس که دیگه نمیگیره
آخ نگو که منم اینقدر گاز میگیره که نگو اگه راهکاری هست به منم بگید
واای پسر من تازه یاد گرفتههه خیلی دلم ریش میشه تنم سوزن سوزن میشهه😩😩
یهو با جیغ میکشم از دهنش اونم میترسه مجبور میشم با همون درد بخندم نترسه😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.