۱۴ پاسخ

فعلا که دولت دهن مارو سرویس کرده با گرونی

این چند روزه هرجارو زدن اینا گفتن بم. ب خنصی کردیم اینو دیگه نمیتونن لا پوشونی کنن که فرودگاهو زدن

میگن خنثی سازی بوده

اسامی شهدا رو الان‌گذاشتن

ب چن شناور در جزیره لارک زدن

بله ۴ نفر شهید شدن تا الان

شوخی نکن واقعی؟؟؟

خبرها گفتن خنثی سازیه ....نگران نباشید

🥺🥺🥺😭

میگن سه تا انغجار بوده

بله زدن

آره مثه اینکه . بندریا میگن سه تا انفجار شدید بوده خونه ها لرزیده شیشه ها ترکیده

کی‌زده ؟چی شده ؟

منم یچیزایی خوندم ینی راسته🤔🤔🤔🤔🤔

سوال های مرتبط

مامان هدیه بزرگ خدا مامان هدیه بزرگ خدا ۳ سالگی