فعلا که دولت دهن مارو سرویس کرده با گرونی
این چند روزه هرجارو زدن اینا گفتن بم. ب خنصی کردیم اینو دیگه نمیتونن لا پوشونی کنن که فرودگاهو زدن
میگن خنثی سازی بوده
اسامی شهدا رو الانگذاشتن
ب چن شناور در جزیره لارک زدن
بله ۴ نفر شهید شدن تا الان
شوخی نکن واقعی؟؟؟
خبرها گفتن خنثی سازیه ....نگران نباشید
🥺🥺🥺😭
میگن سه تا انغجار بوده
بله زدن
آره مثه اینکه . بندریا میگن سه تا انفجار شدید بوده خونه ها لرزیده شیشه ها ترکیده
کیزده ؟چی شده ؟
منم یچیزایی خوندم ینی راسته🤔🤔🤔🤔🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.