۳ پاسخ

ذخیرم تقریبا نزدیک یک بود توصیه دکترم iui بود با قرص اوابوست و امپول رفتم iui ک خداروشکر مثبت شدم تازه اولشه اصلا باورم نمیشه

من ۱.۵۱ ماه اول باردار شدم.متاسفانه سقط شد.ولی فکر نکنم سقط به ذخیره ربط داشته باشه

من ۱.۱۱ هست ۱ ساله اقدامم سابقه دوتاشقط هم داشتم دگترم هی بهم تقویتی میده البته شوهرمم اسپرمش ضعیفه

سوال های مرتبط

مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری