ذخیرم تقریبا نزدیک یک بود توصیه دکترم iui بود با قرص اوابوست و امپول رفتم iui ک خداروشکر مثبت شدم تازه اولشه اصلا باورم نمیشه
من ۱.۵۱ ماه اول باردار شدم.متاسفانه سقط شد.ولی فکر نکنم سقط به ذخیره ربط داشته باشه
من ۱.۱۱ هست ۱ ساله اقدامم سابقه دوتاشقط هم داشتم دگترم هی بهم تقویتی میده البته شوهرمم اسپرمش ضعیفه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.