من چهار ساله ازدواج کردم یک ماهه اقدامم
☘️#نماز مجرب بچه دار شدن؛ آیت الله شاه آبادی!
بیان مرحوم آیت الله شاه آبادی استاد اخلاق در تاثیر عجیب و مجرب نمازی که برای بچه دار شدن خیلی سفارش شده است!
نکته: این نماز فقط برای بچه دار شدن نیست،تخصصش باز کردن گره های کور زندگیه...
بخونید و اثراتش رو ببینید...
✔️البته برای بچه دار شدن هم پدر وهم مادر باید این نماز رو بخونن..
کیفیت نماز : دو رکعت است مانند نماز صبح به نیت نماز استغفار .در دو رکعت بعد از حمد، سوره قدر (انا انزلناه فی لیلة القدر) را می خوانی و بعد ۱۵ مرتبه میگویی استغفرالله.به رکوع میروی و بعد از ذکر رکوع ۱۰ مرتبه می گویی استغفرالله ، بعد از بلند شدن از رکوع ۱۰ مرتبه میگویی استغفرالله ، در سجده اول بعد از ذکر سجده ۱۰ مرتبه می گویی استغفرالله ، میشینی و بین دو سجده ۱۰ مرتبه میگویی استغفرالله ، به سجده دوم می روی و بعد از ذکر سجده ۱۰ مرتبه می گویی استغفرالله میشینی و ۱۰ مرتبه می گویی استغفرالله و رکعت دوم را هم مانند رکعت اول میخوانی و سلام نماز را میدهی🌺
منبع: مکارم الاخلاق، ص 328
┄┄┅┅┅❅🌷❅┅┅┅┄┄
http://eitaa.com/joinchat/1384120320C0415c1301e
خدا میده وقتش را هروقت صلاح بدونه دو نفر باید برن دکتر
دوستان نماز استغفار بخونید
۲ ساله اقدامم
۱۲ سال ازدواج کردم ۶ ماهه اقدامم🤦🫠🫠
من پنج ساله اومدم خونه خوم ولی یک سال نیم اقدامم نشده 🫠🫠
۷ سال تو اقدام بودم امسال جواب گرفتم
من ۵ ساله عروسی کردم بعد شش ماه اقدام نشد رفتم دکتر فهمیدم کیست دارم عمل کردم بعد فهمیدم تنبلی تخمدانم دارم الان سه چهارماهه دوباره اقدامم ولی نشده😔
من یک سال و هفت ماه اقدام کردم بعد باردار شدم
4ساله ازدواج کردم 3ساله اقدام😩😔
چهار سال ازدواج میشه سه سال اقدام این ماه به خواست خداوند متعال و به دعا شما عزیزان انتقال دارم منتظرم که پر بشم
نزدیک ۴ ساله ازدواج کردم ۱ و نیم ساله اقدامم
۲ساله ازدواج کردم ۸ ماه اقدامم باردارم نشدم تنبلی تخمدان وپلی کیستیک هم دارم
۷ سال ازدواج کردم خودم نخواستم باردارشم،کلی حرف حدیث پشتم بود ک بچهدار نمیشه
بعد ۶ ماه اقدام باردارشدم عزیزم .انشاالله قسمت شما
چقدر دیر اقدام کردی
3 سال ازدواج کردم
دوتا سقط داشتم
الان اقدامم
ده ساله ازدواج کردم ده ساله اقدامم😭
ای جووون
بچهامن کیست فولیکولی دارم نمیدونم الان موندن یانه ۱۸روزقبل سنورفتم گفتن کوچیک شدن خیلی اماتموم نشدن بعدم گفت تخمدانهاتم خوبن دکتر گفت خوبه طی دوماه باردارمیشی بهم پودراوامایول پلاس داد هجده روز پیش پری بودم ممکنه این ماه یارداربشم؟یک رو درمیون رابطه داشتم
۸سال ازدواج کردم تازه اینماه اقدام کردم😁
۴.۵ ساله ازدواجکردم ۵ ماه اقدام کردم الان باردارم،البته ی سقطم داشتم اونم بعد ۴ بار اقدام گرفت
میشه مامان🤎
فداتشم ایشالا خدا دل شمارو هم شاد میکنه
۵ساله ازدواج کردم ۲ساله اقدامم
من ۳ماهه عروسی کردم همون از بعد عروسی اقدام داشتم ماه اول حامله شدم سقط شد دوباره اقدام ماه بعد حامله شدم
6ماهه خونه خودمم از همون اولش اقدام داشتم و باردار نشدم هنوز
۱ سال اقدامم نشد رفتم دکتر این ماه بهم قرص لتروفوم(لتروزول) داد فولیک اسید و متفورمین
تنبلی هم داشتم دارو ها هم برای درمانمه هم برای اقدام
توی سه سال هست عروسی کردم
از اول اقدام داشتم تا الا با ی سقط خارج رحمی
تازگی هم فهمیدم شوهرم ضعیفه
۴ سال ازدواج کردم 6 ماه اقدام کردم الان ۶ هفته باردارم
چقدر دیر اقدام کردی من مهر99 ازدواج کردم اسفند همون سال باردار شدم ابان 400 پسر اولم بدنیا اون دی 402 پسر دومم الانم باردارم
من همون ماه اول اقدام باردارشدم پنج ماه ازدواج کردم
من این چهار ماه اقدامم ولی باردار نشدم😔
من دوبار تا حالا باردار شدم هر دو بار هم سر هر ۵ الی ۶ماه میگرفت ۳ ساله ازدواج کردم
۵ساله عروسی کردم ۹ماه اقدام بودم
از تیر ماه تا بهمن اقدام بودم الان باردارم😅
من ۸ماهه ازدواج کردم بعد ۴ماه اقدام کردم ۴ماهه هم باردارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.