مامانا ۹ونیم کیلو برای نوزاد ۱۰ ماهع خوبه؟

۶ پاسخ

خوبه عزیزم‌
قدش ومیگی

یه دسر یخچالی خنک و فوق العاده اسون و راحت 😎
برای میان وعده و عصرونه بچه ها عالیه 🤩
کوچولوها عاشقش میشن 🥳مخصوصا اونایی که در آستانه دندون دراوردن هستن🤓. چون خنکه و خوششون میاد !😋
طرز تهیه توی کانال روبیکا
@kodaakeman

عالیع

خوبه اره قدش چند

آره عزیزم خوبه پسرم دوروز دیگه ده ماهش کامل میشه هشت و نیم کیلو هست

بله عزیزم

سوال های مرتبط

بابای سیدسلیمان بابای سیدسلیمان ۱۵ ماهگی
مامان نورُالزهراو👼🏻 مامان نورُالزهراو👼🏻 هفته نهم بارداری