سلام از شب سوم از شیر گرفتن پسرم🥴

۹ پاسخ

منم ده روزه که دخترمو از شیر گرفتم از همون شب اول راحت خوابید دیگه هم سمتم نیومد

منم سلام از ۲۷ ام شب از شیر گرفتن.
دیشب برای اولین بار نصفه شب بلند نشدم توی خونه سرپا بچرخونمش تا دوباره بخوابه

منم ده روزه از شیر گرفتمش

من امشب شب دوومع

خداقوت

سلام و خداقوت عزیزم منم امشب شب سومه

سلام از شب دهم ازشیرگرفتن
و سلام بر راحتی آسودگی خواب خوووب خوش اخلاقی

هر شب منم تصمیم میگیرم هی دوباره میگم نه

چطوره سخته

سوال های مرتبط

مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق 👼 مامان فندق 👼 ۲ سالگی
مامان آقا حامی❤ مامان آقا حامی❤ ۲ سالگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا هفته بیست‌ویکم بارداری